Monitorul Oficial Local
Formulare online


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

RECENSĂMÂNTUL POPULAȚIEI ȘI LOCUINȚELOR

pliantÎN PERIOADA 14 MARTIE - 17 IULIE 2022 SE VA DESFĂȘURA RECENSĂMÂNTUL POPULAȚIEI ȘI AL LOCUINȚELOR


PRIMĂRIA --> Starea civila --> Inregistrare deces

Inregistrare deces

Actul de deces se întocmește la S.P.C.L.E.P. sau, după caz, la primăria unității administrativ - teritoriale în a cărei rază s-a produs decesul ori s-a găsit cadavrul.
Declarația de deces, pentru situația în care cauza decesului este naturală, se face în termen de 3 zile de la data încetării din viață a persoanei, de către persoanele prevăzute de lege; în acest termen se cuprinde atât ziua în care s-a produs decesul, cât și ziua în care se face declarația.

Odată cu declarația de deces, declarantul depune următoarele acte:

a) certificatul medical constatator al decesului, întocmit pe formular - tip, care va trebui să poarte număr de înregistrare, dată certă, semnătura și parafa medicului care a făcut constatarea, sigiliul/ștampila unității sanitare, în care trebuie consemnată cauza decesului, fără prescurtări, înscrisă cu majuscule;
b) certificatul de naștere și de căsătorie, după caz;
c) actul de identitate al decedatului;
d) livretul militar sau, după caz, adeverința de recrutare a celui decedat;
e) fotocopia actului de identitate al declarantului.

În cazurile în care declarantul nu poate prezenta certificatele de stare civilă și/sau actul de identitate al persoanei decedate, acesta declară, în scris, motivul neprezentării acestora, precum și datele de stare civilă ale decedatului.

Vizualizari: 898
Data creare: 26-08-2016 11:08:27

Cuvant inainte al Primarului Comunei Bogdana

Vasilica Barbu - Primarul Comunei BogdanaVa multumesc pentru ca ati ales sa utilizati si acest canal de comunicare, o modalitate prin care Primaria Comunei Bogdana este mai aproape de cetatenii si oaspetii sai,

Ghidul cetăţeanului pentru situaţii de urgenţă

Pliant cutremur1Ghidul cetăţeanului pentru situaţii de urgenţă;

Lista bunurilor ce conduc la EXCLUDEREA acordării AJUTORULUI SOCIAL și a Ajutorului de încălzi

Lista bunurilor ce conduc la EXCLUDEREA acordării AJUTORULUI SOCIAL și a Ajutorului de încălzire!

Draft - dezbatere publică

Dezbaterea publică a draftului privind ”Strategia de dezvoltare locală a Comunei Bogdana, județul Vaslui pentru perioada 2021-2027”.

ACORDARE AJUTOR DE ÎNCĂLZIRE LOCUINȚĂ ȘI SUPLIMENT DE ENERGIE ANUL 2021

Vă supunem atenției dumneavoastră Legea 226/ 16 septembrie 2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, H.G. 1073/2021 și Anexele privind normele metodologice de aplicare.

HOTĂRÂREA nr. 5 a CJSU Vaslui

HOTĂRÂREA nr. 5 privind adoptarea măsurilor de protejare a populației împotriva răspândirii infecției cu COVID-19 pe teritoriul județului Vaslui