Monitorul Oficial Local
Formulare online


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

RECENSĂMÂNTUL POPULAȚIEI ȘI LOCUINȚELOR

pliantÎN PERIOADA 14 MARTIE - 17 IULIE 2022 SE VA DESFĂȘURA RECENSĂMÂNTUL POPULAȚIEI ȘI AL LOCUINȚELOR

Sistem inteligent de management în comuna Bogdana județul Vaslui

Sistem inteligent de management în comuna Bogdana  pentru integrarea datelor spațiale într-o soluție GIS prin PNRR/2022/c10ACȚIUNEA I.1.2Sistem inteligent de management în comuna Bogdana pentru integrarea datelor spațiale într-o soluție GIS prin PNRR/2022/c10ACȚIUNEA I.1.2


PRIMĂRIA --> Impozite si taxe

Impozite si taxe- prezentare generala

Departamentul Impozite si Taxe Locale al comunei Bogdana are atributii privind stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si încasarea impozitelor si taxelor locale, pe raza administrativ - teritoriala a comunei Bogdana.

Modalitatile de informare puse la dispozitia contribuabililor sunt:
• informarea directa prin intermediul functionarilor publici care deservesc ghiseele pentru activitatea cu publicul, deschise la sediul institutiei noastre din Primaria Bogdana
• prin pagina de internet, adresa este http://www.comuna-bogdana-vaslui.ro/ari2_160-impozite_si_taxe.html

Vizualizari: 1221
Data creare: 21-10-2015 14:43:55

Certificate de atestare fiscala pentru persoane fizice si juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile si in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala Citeste mai mult...

Vizualizari: 1061
Data creare: 21-10-2015 14:45:31

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare certificat fiscal:

1. Carte de identitate
2. Plata la zi a impozitelor si taxelor locale
3. Achitarea unei taxe de 10 lei



Acte necesare pentru inscriere autovehicule

1. Fisa de inmatriculare
2. Copie carte identitate
3. Achitarea unei taxe de 62 lei

Vizualizari: 983
Data creare: 21-10-2015 14:47:55

Termene de plata a impozitelor locale

1. Impozitul pe cladiri, teren si taxe pe mijloacele de transport se plateste anual pana la datele 31 martie si 30 septembrie inclusiv
2. Pentru neplata impozitului pe cladiri si teren precum si a taxei pentru mijloacele de transport pentru persoanele fizice si juridice se percep penalizari de 0,1% zi calendaristica
3. Plata cu anticipatie a impozitului pe cladiri, teren si a taxei pe mijloacele de transport datorat pentru intregul an de catre contribuabili, pana la 31 martie inclusiv, a anului respectiv, se acorda o bonificatie de 10%

Vizualizari: 1127
Data creare: 21-10-2015 14:48:45

Facilitati pentru persoane fizice si juridice

1. Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren, impozitul pe mijloacele de trasport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor si autorizatii nu se aplica pentru veteranii de razboi
2. Impozitul pe cladiri si impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi si vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit
3. Impozitul pe cladiri, impozitului pe teren si taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat, si de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate
Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice prevazute la pct.3

Vizualizari: 1068
Data creare: 21-10-2015 14:51:30

LISTA DEBITORILOR

Lista debotori - persoane fizice care inregistreaza obligatii fiscale restante la bugetul local la data de 31.03.2016 precum si cuantumul acestor obligatii

Documente pdf
Lista debitori cu obligatii fiscale restante
LISTĂ DEBITORI COMUNA BOGDANA 2022

Vizualizari: 1091
Data creare: 05-05-2016 14:20:22

Cuvant inainte al Primarului Comunei Bogdana

Vasilica Barbu - Primarul Comunei BogdanaVa multumesc pentru ca ati ales sa utilizati si acest canal de comunicare, o modalitate prin care Primaria Comunei Bogdana este mai aproape de cetatenii si oaspetii sai,

Ghidul cetăţeanului pentru situaţii de urgenţă

Pliant cutremur1Ghidul cetăţeanului pentru situaţii de urgenţă;

Lista bunurilor ce conduc la EXCLUDEREA acordării AJUTORULUI SOCIAL și a Ajutorului de încălzi

Lista bunurilor ce conduc la EXCLUDEREA acordării AJUTORULUI SOCIAL și a Ajutorului de încălzire!

Draft - dezbatere publică

Dezbaterea publică a draftului privind ”Strategia de dezvoltare locală a Comunei Bogdana, județul Vaslui pentru perioada 2021-2027”.

ACORDARE AJUTOR DE ÎNCĂLZIRE LOCUINȚĂ ȘI SUPLIMENT DE ENERGIE ANUL 2021

Vă supunem atenției dumneavoastră Legea 226/ 16 septembrie 2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, H.G. 1073/2021 și Anexele privind normele metodologice de aplicare.

HOTĂRÂREA nr. 5 a CJSU Vaslui

HOTĂRÂREA nr. 5 privind adoptarea măsurilor de protejare a populației împotriva răspândirii infecției cu COVID-19 pe teritoriul județului Vaslui