- Impozite si taxe - Comuna Bogdana


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

CORPUL EXPERTILOR ELECTORALI

EVIDENTA PERMANENTA A PERSOANELOR CARE POT DEVENI PRESEDINTI SAU LOCTIITORI AI BIROURILOR SECTIILOR DE VOTARE

LOCURI DE MUNCA

NEUVOO - motor de cautare de locuri de munca in Romania si in strainatate

Lista functiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului si drepturi salariale 2018

Lista functiilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului si drepturi salariale 2018

PRIMĂRIA --> Impozite si taxe

Impozite si taxe- prezentare generala

Departamentul Impozite si Taxe Locale al comunei Bogdana are atributii privind stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si încasarea impozitelor si taxelor locale, pe raza administrativ - teritoriala a comunei Bogdana.

Modalitatile de informare puse la dispozitia contribuabililor sunt:
• informarea directa prin intermediul functionarilor publici care deservesc ghiseele pentru activitatea cu publicul, deschise la sediul institutiei noastre din Primaria Bogdana
• prin pagina de internet, adresa este http://www.comuna-bogdana-vaslui.ro/ari2_160-impozite_si_taxe.html

Vizualizari: 301
Data creare: 21-10-2015 14:43:55

Certificate de atestare fiscala pentru persoane fizice si juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile si in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala Citeste mai mult...

Vizualizari: 279
Data creare: 21-10-2015 14:45:31

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare certificat fiscal:

1. Carte de identitate
2. Plata la zi a impozitelor si taxelor locale
3. Achitarea unei taxe de 10 lei



Acte necesare pentru inscriere autovehicule

1. Fisa de inmatriculare
2. Copie carte identitate
3. Achitarea unei taxe de 62 lei

Vizualizari: 248
Data creare: 21-10-2015 14:47:55

Termene de plata a impozitelor locale

1. Impozitul pe cladiri, teren si taxe pe mijloacele de transport se plateste anual pana la datele 31 martie si 30 septembrie inclusiv
2. Pentru neplata impozitului pe cladiri si teren precum si a taxei pentru mijloacele de transport pentru persoanele fizice si juridice se percep penalizari de 0,1% zi calendaristica
3. Plata cu anticipatie a impozitului pe cladiri, teren si a taxei pe mijloacele de transport datorat pentru intregul an de catre contribuabili, pana la 31 martie inclusiv, a anului respectiv, se acorda o bonificatie de 10%

Vizualizari: 291
Data creare: 21-10-2015 14:48:45

Facilitati pentru persoane fizice si juridice

1. Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren, impozitul pe mijloacele de trasport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor si autorizatii nu se aplica pentru veteranii de razboi
2. Impozitul pe cladiri si impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi si vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit
3. Impozitul pe cladiri, impozitului pe teren si taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat, si de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate
Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice prevazute la pct.3

Vizualizari: 274
Data creare: 21-10-2015 14:51:30

LISTA DEBITORILOR

Lista debotori - persoane fizice care inregistreaza obligatii fiscale restante la bugetul local la data de 31.03.2016 precum si cuantumul acestor obligatii

Documente pdf
Lista debitori cu obligatii fiscale restante

Vizualizari: 248
Data creare: 05-05-2016 14:20:22

Cuvant inainte al Primarului Comunei Bogdana

Vasilica Barbu - Primarul Comunei BogdanaVa multumesc pentru ca ati ales sa utilizati si acest canal de comunicare, o modalitate prin care Primaria Comunei Bogdana este mai aproape de cetatenii si oaspetii sai,

Programul ,,CASA VERDE 2016''

Programul,,CASA VERDE 2016''Programul are in vedere instalarea sistemelor de incalzire care utilizeaza energia regenerabila, inclusiv inlocuirea sau completarea sistemelor clasice de incalzire

SARBATOAREA COMUNEI BOGDANA

15 AUGUST 2018 - SARBATOAREA COMUNEI BOGDANA

Anunț program SIPOCA

SIPOCA"Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit" - cod SIPOCA 35